streda, 29. decembra 2010

Eunuch

Dnešný príspevok mal byť o tolerancii.
Nie je.

Ťahá sa to so mnou už niečo cez ...jeden dní. Je mi nafigu, cítim sa ako posledný impotentný bastard, ktorý sa v poslednom úbohom kŕči snaží všetkým navôkol vykričať, akí sú neschopní kokoti. Pretože len ja mám na všetko a všetkých ten správny názor. Problém je v tom, že si to o sebe neochvejne myslí každý. Teda som nula. Nepotrebný, neschopný, paralyzovaný vlastnou ničotou. Veď nemám ani vlastný pach, cez prázdniny som pribral 3 kilá a papuče, ktoré som dostal pod stromček sa so mnou nechcú hrať.
Mám opäť ten stav, kedy mi lezie krkom celý svet (case in point: ja) zo spoločnosti mi je na zvracanie a zo seba samého detto. Objav dnešného dňa; Po 2:20 am mi začína jebať.

Potrebujem kontakt s komorníkom... inak ma porazí.