streda, 8. decembra 2010

Zas raz.

Priznávam, je to už doba, čo som naposledy založil nejaký blog "blog". Tentokrát (tak, ako vždy), som však pevne rozhodnutý udržať ho, prispievať a neustále aktualizovať, prichádzať s novými myšlienkami. Viaže ma k tomu, ak sa to tak dá povedať, aj môj e-mailový účet na džímejli, ktorého vytvoreniu som sa dlho (a nakoniec neúspešne) vyhýbal. Je to však výhoda, mám kopec nových možností, nuž zatiaľ si nesťažujem. Okrem toho, že všetko funguje ako má, je tu akýsi poriadok a synchronizácia, ktorá inde chýba.

Adresa môjho blogu zrejme nie je chutnučkejšia, než slimák bez ulity v zmrzlinovom pohári, so šľahačkou a ovocím. Áno, je to tak. Jednoducho mi chýba kus kreativity (snáď sa bez neho nejako zaobídem), a neprišiel som na nič lepšie, než "rafanoharana". Je to moje priezvisko, a vzhľadom na to, že na Slovensku žije až jeden občan s týmto menom - je (takmer) nemožné pomýliť si ma. Ale ako povedal ten strapatý pán s vyplazeným jazykom, ktorého volali z neznámych dôvodov Einstein (jeden kameň), "Aj to je relatívne.". Neviem s úplnou určitosťou povedať (resp. napísať) nič. Teda neočakávajte (ako si ja nesľubujem) od týchto stránok nejakú vysokú morálnu hodnotu, prevratné teórie, či každodenný prehľad správ v štyridsiatich jazykoch.

Nie som plagiátor. Mám vlastnú hlavu.