piatok, 4. marca 2011

Šuvix II.

Vidím to krásne nebo v tvojich očiach,
Počujem tú melódiu v tvojom hlase,
Nemôžem dýchať, nemôžem žiť,
Keď nie si so mnou, celý svet je len jedna zasratá riť.
Bez teba sa nedokážem usmiať, zamyslieť, nemôžem zaspať...
Kým moje uši znovu zachytia ten sladký hlas,
Kým moje oči opäť uvidia teba, znovu a zas,
Prídeš, ja budem ťa čakať,
Budem vo svojej mysli, vo svojom srdci ťa mať.

Chýbaš mi, ako slnku chýba kvetina,
Či ako kvetine chýba slnko,
Ty si moje slnko, kvetinou tvojou som ja,
Vieš, že môj život bez teba
K ničote sa blíži prudko.

Len ty dokážeš nájsť vo mne srdce,
Si kráska, ktorá má cit pre zviera,
No vždy keď ma opúšťaš – tá nájdej vo mne umiera.
Znamenáš pre mňa tak veľa...

Počúvam denne tisícky láv songov,
Delím sa o ne, no len s mojou samotou,
Som opustená plánka mimo sadu,
Si tá najkrajšia hviezda na nebi, ktorej dokonaloť nemá vadu,
Na ktorú každú noc uprene hľadím,
Prajem si byť s tebou ešte pár chvíľ...

Každý deň bez teba je ako tisíc dlhých rokov,
Áno, každá tá nekonečná chvíľa, kedy zrak upieram do neba.
K tebe domov bývalo to len pár krokov,
No dnes sme tak ďaleko od seba...

Každú noc sa mi o tebe sníva,
Nechcem sa prebudiť než príde tá chvíľa...
Lež vždy keď sa ma dotkneš – necítim.
Len počujem tvoj hlas... Ja už nevidím
Možnosť ako,
Tú cestu kadiaľ,
Bendžalov brat volá sa Mako,
A hej, DaVinci bol maliar...

To, čo ti píšem, čo ti hovorím sú vraj prázdne slová,
Okrajovo vyjadrujú moje pocity zas a znova,
Vraj najmúdrejšie zviera je sova :D