streda, 6. apríla 2011

Otherside

Nemá to nič so songom Otherside od Red Hot Chilli Peppers. Len ho proste teraz počúvam...

Ja len, že by ste mi mohli poradiť! Že čo jako mám robiť, aké kroky mám oné, že podniknúť, aby bol tento blog čítanejší? Alebo... že "more, jak to, že nejaká baba má 78 následníkov a ja len 8" ?

Nápady, ktoré mi napadli, možno nešetrne zhrnúť do tohto skromného počtu pár výystižných a stručných, zrozumiteľných bodov:


  1. Začať to všetko písať v medzinárodnom jazyku, najlepšie angličtine, prípadne povoliť všetky možné jazykové mutácie (či už prostredníctvom aplikácije "Gúgl nakladač", alebo inej)
  2. Vylepiť sem čo najviac obrázkov nevkusných kabeliek, fotiek násťročných zmachlených chudier v topánkach na opätkoch a všetky možné (i nemožné, nech viacej "šokujem") značky sračiek kozmetiky, ktorú nekúpite bežne v drogérii, či cez telešoping.
  3. Písať málo, úsečne, gramaticky aj štylisticky nesprávne, hlavne, aby to bolo plné vulgarizmov, slangu, retardáciou ovplyvnených zdrobnenín a emotikonov
  4. Označiť obsah blogu veľkými červenými (tá vraj najviac "rajcuje") nápismi bold a Italic, navyše podtrhnuté, že: "pre dospelých" (niečo v znení "zakázané ovocie") ? 
  5. Vytvoriť nejakú reklamu a šľahnúť ju na všetky najnavštevovanejšie domény internetu? Uhm, ešte tak neplatiť...
  6. ajsdo kd apkd gúäúeo  ms o ookdj okijko :-DO-:P íéí§šúäľ säšú :-dpw....................... -
  7. ------------------------_-------Bubble, bubble--------____________bitch_________----bitch-------______---_-__- (blah,  blah, blah, blah....)
Vaše návrhy na "inováciu" príjmam v komentároch, tak sa činte.