streda, 6. apríla 2011

Scott Pilgrim vs. The World

Scott & Ramona


Tento šťavnatý kus filmárskeho ovocia, výplod absolútne originálnych, perfektne naladených myslí, toto nekonečne slastné opojenie, ktoré pohltilo moje zmysly na celučičký celý deň! Parádne digitálne výbuchy, blikanie načerveno, keď si vyčerpáte životy, bezkompromisne najvymakanejšie akčné bojové (a nielen tie) scény aké som kedy v živote videl, od čias Matrixu (ktorý dnes predstavuje len slabý odvar, n-tú odmocninu tých, ktoré predviedol Scott Pilgrim) super hlášky, dokonalá kamera a brilantná réžia, neokukaní, herci! Culkin v roli homosexuálneho spolubývajúceho Scotta Pilgrima ma načisto ohúril, aj keď jeho posledné "vhupnutia" do záberov boli už trošku otravné, počas celého tohto príbehu rástli moje sympatie k Ramone tak prudko, až som sa do nej zabuchol! (A nehovorte, že vy nie!) Proste prenádherná jazda filmovým rajom, akej obyčajný smrteľník ako ja nemá nikdy dosť! Niečo takéto sa podarí nafilmovať tak raz za stotisíc rokov!! Cítim, že z toho budem mimo ešte, prinajmenšom najbližších štrnásť dní...

Scény ako tie, kedy Scottovi (Pilgrimovi) niekto povie, že má dlhé vlasy a on má vzápätí na hlave tú svoju smiešnu čiapku, ma dostávajú do kŕčov, po lícach mi stekajú slzy, keď vidím zostrih záberov na tváre "zúčastnených", počas koncertu kapely tej hnusnej blondýny (ten ksicht, ktorý jebe Vegán, keď hrá na gitaru, je proste už aj na mňa priveľa) :-D


A to nekonečné more fakt brutálne vyberaných, sofistikovaných hlášok!! :-D Ten film si rozhodne zaslúži omnoho viac pozornosti, než sa mu dostalo (nehovorím o štatistikách, nech sa mu dostalo pozornosti akokoľvek veľa - nestačí to) ! Kiež by sa naplnilo moje tiché, zbožné prianie, ktoré sa snažím hrdelne vykričať: Kiež by dnešná mládež fičala na tejto story, než na tom bullshite Twilight !!!


Je to zmes úžasne prekombinovaných prvkov, celý čas, čo som to pozeral (väčšinu scén niekoľkonásobne), som mal bezpochyby otvorené všetky otvory (vrátane tej imaginárnej diery v hrdle akú mal ten chlapík z publika v YT videu zasrate dobrej belgickej šou) :D

Po dopozeraní mám skrátka obrovskú chuť stále písať iba v superlatívoch!