nedeľa, 7. októbra 2012

Bin Laden

Na stužkovej mi niekto ukradol sako. Sako najmenšej veľkosti, aké sa mi podarilo zohnať. Sako za cca 80 eur. V dvadsaťpercentnej zľave. Sako, ku ktorému mám origoš nohavice. Sako, ktoré mali len jedno. V Marks and Spencer. Limitovaná edícia, čo, doriti, znamená, že ďalšie si len tak nekúpim aj keby som na to mal.

A tiež je vonku škaredo. A sú pohrešované dve dievky v mojom veku. A poznal som ich. A je mi z toho nanič. A Nat nechce pozerať film. A je jej zle. A leží v posteli a kuká tými svojimi prenádhernými očkami spoza kraja zvlnenej prikrývky a Mišo s Erikou ležia zas na tej jeho... všetci okrem mňa tu pozerajú nejaký blbý filmík. Mám chuť na jahody. Mudrík nám sľúbil písomku. Na budúci týždeň. Konečne. Však? Ešte musím doniesť hentej angličtinárke ukázať knižku z druhej ruky, či nie je moc vypísaná, lebo na tom finančne nie som až tak skvele, aby som si mohol dovoliť kupovať novú pre nič za nič....

Bejbinko už spinká. Alebo aspoň zaspáva.

Je krásne.

Ľúbim ju.

Včera mi jeden neuznaný génius povedal, že život je práve o tom: "Rob, čo ťa baví a to ostatné okolo toho, na to sa môžeš vysrať..."

Boli sme opití.

Bola prekrásna. Nikdy by ma to neomrzelo. Viem to. Hovoril som si to zakaždým, keď som ju videl tancovať "Rebelov", či na nácviku pred stužkovou, či na nej.... má nenapodobiteľné pohyby, očarujúci úsmev a to, ako sa vznáša, keď chodí.. občas nejak podvedome dostupuje najskôr na špičky až potom na päty a ten ladný prechod do piet-a-potom-špičiek...!!!

Asi som úchyl. Asi som vždy bol.

A možno som len erotoman.

Anthony.

Závistlivý mesiac.