utorok, 15. januára 2013

Veľa lásky

dedicated to my best friend, "Anjel Strážny"

veľa lásky
v bozku dvoch milencov
veľa lásky na koncerte
k hudbe
lásky
k zvieratám
v zoo
veľa, veľa
láska, Ty
teľa!

Veľa lásky v školskej lavici
veľa lásky v špine pod nechtom
veľa lásky vo vlasoch

veľa lásky pieh máš na líci
veľa lásky k predmetom
veľa lásky v maminej vareche
keď strieda ju otcov opasok.

veľa lásky
v mojom zadnom vrecku
veľa lásky
vyhladzuje vrásky
na zadku,
áno,
nie
veľa lásky k bábätku
hodíme ho do smetiaka
tam je veľa lásky
susedovho vtáka
použitý prezervatív
dva
tri
možno desať
veľa lásky
milujme sa
ľúb ma
daj mi veľa lásky,
lebo bez nej
naučím sa machorasty
miesto bozkov
veľa lásky
daj mi
do učebných osnov.

veľa lásky,
oblečme sa
choďme nahí
veľa lásky
na naše dáždniky
veľa lásky
v stareckých záhyboch na riti
veľa lásky
nie je priveľa
veľa lásky
pre teľa
pre neho
a pre mňa...

si bohatá.