sobota, 27. júna 2015

som fanatik?

našli sme detskú čiapku
plnú semien veľkých vecí
vyklopil som obsah na vlastnú kotrbu
potom na kamošovu
a potom na tvoju
a potom ma na hlavnom "nádraží" niekto ojebal o desať eur

praha.

krásna ako upršané ráno
ako koberce v regiojete
ako diera na lakti tvojej obľúbenej košele.

pochodujem prstami po tvojom tele, oh, lenovo
som pri zmysloch a chcem sa ich zbaviť, och, píše mi pedro
super

počuj, marta 3, či štyri
si fajn
ale nejdem ti  to hovoriť,
nech sa zas niečo nedojebe
ako nikdy
lebo vždy radšej pomlčím, natoľko som zmúdrel

schweinfurt je plný
malých hopsajúcich králikov
alebo zajacov
aj regensburg, vraj sú ako myšlienky
autá ich nestíhajú zrážať, v meste je päťdesiatka

netreba nám viac držať šift,
keď sa dostaneme do poľa, z ktorého niet cesty von
tom cruise povedal, že
"pej nou etenšn, jor bady is dajin"

bradovi pittovi
v buse s Čáusom
či jak sa volal
bol zo Singapuru
a robil dizajnéra konektorov

možno raz bude
futbal spájať ľudí

independent trucky môžu byť blbosť
jonas je ale môj guru
pozdravujem martu 3, či štyri
a lauru 2 či tri, ak tomu rozumieš
(mluvíš slovensky, hovoríš česky?)

ešte o Tebe som chcel niečo
aha, že sa cítim zvláštne
a že len takto viem písať bludy
a ešte keď sa cítim zvláštnejšie.

sladkých slov vraj nikdy nie je dosť